Vriendenloterij

Wilt u de club sponsoren word dan lid en speel mee voor tennisclub AMIE en maak maandelijks kans op prijzen!

Als deelnemer van de VriendenLoterij maakt u elke trekking kans op prijzen en steunt u gelijk goede doelen op het gebied van gezondheid en welzijn.

Uw mobiele nummer is uw lotnummer.

Hiermee maakt u elke maand kans op een nieuw prijzenpakket met fantastische prijzen!

Elke 3e van de maand worden de winnaars bekend gemaakt op de website. Op uw persoonlijke pagina ziet u uw prijzen overzichtelijk.

Met de helft van de inleg van elk lot, steunt u goede doelen op het gebied van gezondheid en welzijn.

U kunt dus voor uw eigen vereniging  meespelen “Tennisclub AMIE”.

Dan wel opgeven dat u meespeelt voor Tennisclub AMIE te Leidschendam, sponsorcode 127948

Alvast bedankt voor uw steun! Let op je kunt meespelen vanaf 18 jaar en ouder!!!!!

U kunt direct opgeven om mee te spelen door hier te klikken.

Zoek op de website:

AMIE actueel